Kompletan online WordPress kurs

UGOVOR

Zaključen u Beogradu između

Web Control PR Aleksandar Đekić, Porodica Tanasijević 2a, Beograd, PIB 112117708 (u daljem tekstu: Web Control).

i

KORISNIKA

kako sledi

(„OPŠTA PRAVILA I USLOVI KORIŠĆENJA INTERNET STRANICE I INTERNET KUPOVINE“)

PREDMET

Član 1.

Ova opšta pravila i uslovi određuju ugovorni odnos između:

    • korisnika i društva, Web Control  pogledu korišćenja i rada internet stranici https://www.liveskolawp.rs/ i

    • korisnika kao kupca i Web Control kao pružaoca usluge, tj. prodavca u vezi kupovine proizvoda putem internet trgovine.

Ova opšta pravila i uslovi se primenjuje za sve korisnike internet stranice. Ulaskom na internet stranicu korisnik potvrđuje da je upoznat sa opštim pravilima i uslovima te je u celini sa njima saglasan i da pristaje na iste. U slučaju bilo kakvog kršenja ovih opštih pravila i uslova, Roster je ovlašćen da upotrebi sva pravna sredstva za otklanjanje kršenja.

ODREĐIVANJE POJMOVA I SKRAĆENICA

Član 2.

Pojmovi i skraćenice imaju sledeće značenje:

ITC(Internet Trgovina Cappello): internet stranica i internet trgovina Web Control na web-sajtu https://www.liveskolawp.rs/;

OPU(Opšta Pravila i Uslovi): opšta pravila i uslovi korišćenja internet stranice i prodaje (kupovine) proizvoda putem ITC. OPU su dostupni te se mogu sačuvati i reprodukovati u PDF obliku klikom OVDE. ROSTER ima pravo da prema sopstvenoj proceni bilo kada (povremeno) promeni OPU (promena je vidljiva iz datiranja verzije). O promeni OPU korisnici su obavešteni elektronskom porukom na imejl adresu koja je navedena na korisničkom računu ili prethodnom objavom na web stranici. Promene važe nakon obaveštavanja. Svako dalje korišćenje internet stranice znači prihvatanje najnovije verzije OPU;

Korisnik: osoba koja poseti, odnosno koristi ITC, bez obzira na registraciju;

Kupac: fizičko ili pravno lice koje preda narudžbenicu ili izvrši kupovinu proizvoda putem ITC;

Poslovnica: je svako prodajno mesto Web Control, izuzev franšizne poslovnice;

Administrator ITC i/ili pružalac usluge i/ili Web Control: Podaci firme iz apr, upisan u Imenik koji se vodi kod Agencije za privredne registre.

OGRANIČENJE ODGOVORNOSTI

Član 3.

Internet stranicu ITC koristite na sopstvenu odgovornost.

Sadržaj internet stranice ITC i bilo koji materijali prikazani na internet stranici dostupni su »kao što je« (»kao što su«), bez ikakvih garancija, eksplicitnih ili implicitnih (osim u slučaju kupovine proizvoda putem ITC).

Ni u kojem slučaju Web Control ne odgovara za bilo kakvu štetu, uključujući, ali ne ograničavajući se na bilo koju posebnu, kažnjivu, posrednu, slučajnu ili bilo kakvu posledičnu štetu, koja proizlazi iz, ili je u bilo kakvoj vezi:

sa bilo kojim korišćenjem, odnosno nemogućnošću korišćenja (privremenim nefunkcionisanjem) ove ITC ili bilo kojeg sadržaja pronađenog ovde, odnosno objavljenog na internet stranici ITC od strane administratora ili od strane korisnika.

Web Control ne garantuje i ne odgovara za tačnost, potpunost, ažuriranost ili pouzdanost bilo kojeg sadržaja ili podataka (informacija);

za linkove koje sadrži ITC, a vode do internet stranica trećih lica, odnosno za linkove koje bilo koji korisnik posreduje do internet stranica trećih lica.

Web Control nema nadzor nad sadržajem internet stranica trećih lica, uslugama ili proizvodima koji su dostupni na internet stranicama trećih lica. Web Control ne odgovara ni za kakvu neposrednu ili posrednu štetu ili za gubitak koji nastaje kao posledica korišćenja internet stranica trećih lica. Korisnik sam preuzima svu odgovornost kada prihvati preusmeravanje putem linkova koje vode do internet stranica trećih lica;

radnjama bilo kojih drugih registrovanih ili neregistrovanih korisnika;

bilo kakvu štetu ili viruse koji mogu zaraziti kompjutere, telefone, tablete, opremu ili drugu imovinu zbog pristupa, korišćenja ili pretraživanja ove internet stranice ili prenosa bilo kojeg sadržaja, podataka, teksta, slika, video snimaka ili zvuka sa internet stranice. Isto tako, Web Control nije odgovoran za njihov gubitak koji bi mogao nastati korišćenjem internet stranice ITC.

ZLOUPOTREBA STRANICE

Član 4.

Kao uslov za korišćenje internet stranica ITC korisnik izjavljuje i potvrđuje da neće koristiti internet stranicu u bilo koju svrhu koja je nezakonita ili zabranjena ovim OPU. ITC nije dozvoljeno koristiti na bilo koji način koji bi mogao oštetiti, onemogućiti, preopteretiti ili ograničiti rad internet stranica ili zadirati u korišćenje internet stranica od strane drugih korisnika. Nije dozvoljeno bilo kakvo prikupljanje ili pokušaj prikupljanja sadržaja ili podataka koji nisu izričito dostupni od strane ITC.

AUTORSKA PRAVA

Član 5.

Internet stranica je autorski zaštićena, sva prava su zadržana. Svi sadržaji ITC, uključujući i OPU, internet tekst, dizajn i slike svojina su Web Control-a ili ih Web Control koristi na osnovu dobijene saglasnosti ili licence. Sadržaj ITC ne sme se reprodukovati, ponovo objavljivati ili distribuirati bez dozvole ROSTER-a ili prvobitnog vlasnika autorskih prava.

UPOTREBA ITC

Član 6.

Usluge ITC (korišćenje internet stranice i kupovina putem interneta) korisnik može koristiti kao registrovani član STI ili bez registracije. Registracija nije uslov za kupovinu putem interneta ili korišćenje internet stranice.

REGISTRACIJA I KORISNIČKI RAČUN

Član 7.

Za korišćenje usluge ITC možete se registrovati. Registrovati se mogu osobe starije od 16 godina

Prilikom registracije korisnik šalje sledeće podatke:

    • ime i prezime,

    • adresu e-pošte (korisničko ime).

    • Lozinka će biti automatski odobrena korisniku u trenutku registracije, a korisnik je može kasnije menjati po želji.

Registracija znači unos i omogućavanje gore navedenih podataka sa ciljem korisničkog računa (profila) koji omogućuje pregled poslovanja u ITC (narudžbenice, plaćanje, komunikaciju sa pružaocem usluge, i sl.). Sa registracijom se kreira korisničko ime (koje je isto kao imejl) i lozinka. Lozinka je tajna te je korisnik ne sme otkriti trećim licima. Korisničko ime i lozinka nedvosmisleno određuju korisnika, te ga povezuju sa unetim podacima. Korisnik je obavezan osigurati da se korisničkim imenom i lozinkom koristi samo on, odnosno lice ovlašćeno za zastupanje u njegovo ime, te je odgovoran za narudžbenice predate pod njegovim korisničkim imenom. U slučaju sumnje da je korisničko ime zloupotrebljeno korisnik je dužan odmah obavestiti pružaoca usluge putem telefonskog poziva na broj za korisnike (POMOĆ KORISNICIMA). Do korisničkog računa naknadno se pristupa prijavom. Prijava znači da se unosi samo korisničko ime i lozinka.

Korisnik je u obavezi da da tačne i potpune podatke. Sve promene podataka korisnik je u obavezi da odmah ažurira na korisničkom računu (»POSTAVKE RAČUNA«).

Korisnik je registracijom saglasan da ROSTER može koristiti lične podatke u svrhe koje su detaljnije opisane u IV. poglavlju OPU, a sve u skladu sa Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti.

Korisnički račun može se u svako doba zatvoriti u skladu sa uputstvima na internet stranici, koja se povremeno ažuriraju (»ZATVARANJE RAČUNA«), ili predajom zahteva za zatvaranje korisničkog računa na adresu za kontakt navedenu pod »POMOĆ KORISNICIMA«. Uz pisani zahtev potrebno je priložiti fotokopiju lične karte, odnosno odštampano iz čitača ličnih karata ukoliko je lična karta sa čipom. Nakon potvrde zatvaranja računa od strane Web Control korisnikov račun se briše. Zatvaranje korisničkog računa STI ne znači odjave od primanja obaveštenja (tzv. »newsletter«).

CENE

Član 8.

Cene su navedene u dinarima te ne sadrže porez na dodatu vrednost (PDV). Cene važe za internet kupovine putem ITC.

Cene nemaju unapred određeno razdoblje važnosti te se bilo kada mogu menjati bez posebnog prethodnog obaveštenja. Važeće cene su one cene koje su bile važeće u vreme kada je informacioni sistem pružaoca usluge prihvatio predatu narudžbenicu.

NAČINI PLAĆANJA

Član 9. Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD). Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije. Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu. Hvala Vam na razumevanju.

Načini plaćanja su:

    • debitnim, odnosno kreditnim karticama jednokratno (MasterCard, Visa, Maestro);

    • debitnim, odnosno kreditnim karticama u vidu pretplate (MasterCard, Visa, Maestro);

    • prema predračunu uplatom na TR pružaoca usluge (za visinu provizije prilikom plaćanja pitati u banci u kojoj se realizuje uplata);

OMOGUĆAVANJE INFORMACIJA PRE SKLAPANJA UGOVORA

Član 10.

Web Control se obvezuje da će pre zaključenja prodajnog ugovora korisniku uvek omogućiti sledeće informacije:

    • podatke o pružaocu usluge (privredno društvo, sedište, poslovna adresa, matični i PIB broj), kao i podatke za kontakt za brzu komunikaciju (imejl adresa, telefon),

    • glavne karakteristike proizvoda, odnosno usluga,

    • dostupnost proizvoda (svaki proizvod ili usluga koja je u ponudi na ITC trebao bi biti dostupan, odnosno dostavljen u roku koji odabere kupac na osnovu ponuđenih mogućnosti pružaoca usluge),

    • cene proizvoda, odnosno usluga koje sadrže porez, odnosno moguća druga davanja,

    • uslove i načine plaćanja,

    • uslove, način, mesto i rok dostave, kao i moguće troškove dostave proizvoda, odnosno rok ispunjavanja usluga,

    • o roku i uslovima za ostvarivanje prava na raskid ugovora, uključujući i troškove koji terete kupca u vezi vraćanja proizvoda (Član 72. Zakon o zaštiti potrošača), okolnostima koje znače gubitak prava na raskid ugovora ili nepostojanje prava na raskid ugovora,

    • objašnjenje postupka prilikom pritužbi sa podacima o osobi za kontakt.

IZJAVA O PDV-u

Web Control nije u sistemu PDV-a
Web Control nije prijavljen u sistem PDV-a
Web Control nije obveznik PDV-a

POSTUPAK NARUČIVANJA

Član 11.

Naručivanje se odvija na srpskom jeziku. Usluge se biraju i naručuju iz popisa proizvoda na ITC.

Tok postupka:

„STAVI U KORPU“

Korisnik odabere željeni proizvod klikom na ikonu „stavi u korpu“.

Pre završetka kupovine korisnik je preusmeren na postupak registracije ili prijave, ili prijave kao član ITC, odnosno zamoljen je da pošalje podatke potrebne za dovršetak narudžbine, i to:

    • adresu prebivališta (ulica, broj ulice, broj pošte, mesto, država),

    • adresu za isporuku (ulica, broj ulice, broj pošte, mesto, država),

    • telefonski broj,

    • datum rođenja (neobavezno),

    • ostale podatke u vezi sa kupovinom,

(u nastavku svi su navedeni podaci nazvani: „podaci o kupcu“).

Pre predaje narudžbenice prikazaće se nacrt narudžbenice, pripremljene za slanje, na način da korisnik može proveriti tačnost unesenih podataka, odnosno primetiti moguće greške te ispraviti, tj. promeniti podatke vezane uz narudžbinu (količina i vrsta proizvoda, podaci o kupcu, način i mesto dostave).

„POTVRDI NARUDŽBENICU“

Klikom na ikonu „potvrdi narudžbenicu“ (narudžbenica sa obavezom plaćanja) korisnik izjavljuje da u potpunosti razume te je saglasan sa OPU, da ima odgovarajuću poslovnu sposobnost za sklapanje kupoprodajnog ugovora (odnosno da mu ona nije bila ograničena ili oduzeta).

Nakon potvrde narudžbenice, kupac bira način plaćanja.

Klikom na „NARUČITE I PLATITE“ odnosno potvrdom odabranog načina plaćanja, narudžbina je poslata informacionom sistemu pružaoca usluge.

„PRIMLJENA NARUDŽBENICA/NARUDŽBENICA U OBRADI“

Nakon potvrde narudžbenice kupac prima na prijavljenu imejl adresu obaveštenje „potvrda o prijemu narudžbenice/narudžbenica u obradi“, tj. da je narudžbina uspešno predata-prihvaćena u informacioni sistem pružaoca usluge. Pravni status primljene narudžbine je „prednarudžbina“ i ne obavezuje pružaoca usluge na osiguravanje, odnosno isporuku naručenih proizvoda sve dok narudžbina nije potvrđena od strane pružaoca usluge.

Prihvaćenu narudžbenicu pružalac usluge pregleda i proverava mogućnost isporuke naručenog proizvoda te obaveštava kupca o daljem statusu narudžbenice i predviđenom roku dostave (obrada narudžbenice). Primljene narudžbenice se obrađuju u radnom vremenu od ponedeljka do petka prema redosledu primljenih narudžbenica, odnosno prema planiranim vremenskim terminima za preuzimanje proizvoda.

Pružalac usluge može nazvati kupca na njegov telefonski broj, sa ciljem osiguravanja tačnosti isporuke (npr. da dogovore odgovarajuće rešenje ukoliko se proizvod ne može isporučiti), odnosno sa ciljem provere poslatih podataka u narudžbenici.

U slučaju narudžbenica koje odstupaju od prosečnih narudžbenica ili trgovački uobičajenih količina pružaoca usluge, pružalac usluge ima pravo na kontaktiranje kupca i može zahtevati drugi način plaćanja, odnosno zahtevati odgovarajuće osiguranje plaćanja.

Pružalac usluge može primljenu narudženicu potvrditi ili sa razlogom odbiti (npr. proizvod nije na zalihama, nije ispunjen zahtev za odgovarajuće plaćanje, zbog unošenja i objavljivanja očito pogrešne cene koja je posledica automatskog prenosa podataka i sl.). Pružalac usluge zadržava pravo na odbijanje narudžbenice, naročio ako kupac ima neizmirene obaveze prema pružaocu usluge iz prethodnih narudžbenica, ako je u sukobu sa pružaocem usluge u vezi kupovine preko STI, ili ako zloupotrebljava pravo na raskid ugovora. U slučaju odbijanja narudžbenice kupac prima obaveštenje „narudžbenica odbijena“.

Moguće promene predate narudžbenice za proizvod (npr. brojevi, odnosno veličine, boje, količine i sl.), kupac može predati tako da pre prijema obaveštenja o potvrdi narudžbenice (tj. izdavanjem računa), pošalje zahtev za promenu na imejl adresu info@cappello.rs, odnosno pozivom na broj za korisnike

„NARUDŽBENICA POTVRĐENA“

U slučaju potvrđivanja narudžbenice kupac će primiti obaveštenje „narudžbenica potvrđena“. Ugovor o kupovini naručenog proizvoda između pružaoca usluge i kupca zaključen je u trenutku kada pružalac usluge potvrdi narudžbenicu, odnosno pošalje elektronsku poruku o potvrdi narudžbenice. Od tog trenutka sve cene i drugi uslovi prodaje su fiksni i važe za pružaoca usluge kao i za kupca. Kupovina obavljena putem internet stranica ITC, podrazumeva se kao kupovina obavljena u skladu sa pozitivnim propisima Republike Srbije, bez primene kolizionih normi.

Ugovor o kupovini proizvoda, odnosno predata narudžbenica sa potvrdom, čuva se u elektronskom obliku na serveru pružaoca usluge te je dostupna kupcu u svakom trenutku na njegovom korisničkom računu (profilu). Kupac (neregistrovani korisnik) može dobiti kopiju ugovora na osnovu zahteva u kojem navodi podatak u vezi sa izvršenom narudžbinom, koju šalje putem imejla na adresu info@cappello.rs ; pružalac usluge šalje kopiju ugovora na imejl adresu koja je bila važeća u vreme kupovine, odnosno putem pošte na adresu kupca koja je bila navedena u vreme kupovine. Ugovor se arhivira na vreme/rok potreban za čuvanje dokumenata ove vrste, saglasno pozitivnim propisima, odnosno računovodstvenim standardima.

Kupac prima račun prilikom preuzimanja, odnosno isporuke proizvoda. Na računu je prikazana detaljna cena proizvoda, kao i svi drugi troškovi. Pružalac usluge arhivira elektronsku kopiju poslatog računa na vreme potrebno za čuvanje dokumenata te vrste, saglasno pozitivnim propisima i računovodstvenim standardima.

„NARUDŽBA OTPREMLJENA/PRIPREMLJENA ZA PREUZIMANJE“

U trenutku slanja narudžbenice kupac prima obaveštenje „narudžbenica je poslata/pripremljena za preuzimanje“. Pružalac usluge će u dogovorenom roku poslati (otpremiti) naručeni proizvod, odnosno pripremiti ga za preuzimanje. Subotom, nedeljom i praznicima pružalac usluge ne vrši slanje proizvoda, pa se ti dani ne računaju u rok isporuke.

RASKID UGOVORA

Član 12.

Kupac, koji je potrošač, može u roku 14 dana od preuzimanja proizvoda raskinuti ugovor bez navođenja razloga.

Za ostvarivanje prava na raskid može se koristiti obrazac izjave o raskidu ugovora koji možete naći OVDE, a kupac može predati i sopstvenu izjavu o raskidu iz koje izričito proizlazi da raskida ugovor, uz navođenje broja narudžbenice. Izjava o raskidu je blagovremena ako je poslata u roku određenom za raskid ugovora.

Kupac ponuđaču izjavu o raskidu šalje:

    • putem imejl adrese info@liveskolawp.rs.rs; prilikom čega pružalac usluge potvrđuje prijem obaveštenja o raskidu ugovora na poslatu imejl adresu kupca („raskid prihvaćen“);

    • putem pošte na adresu Web Control PR Aleksandar Djekić, Porodice Tanasijević 2a,  11000 Beograd, kao datum raskida ugovora važi datum na koji je pismo, odnosno pošiljka, datirana od strane pružaoca usluge poštanskih usluga,

Povraćaj sredstava

U slučaju povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Web Control je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.

ODGOVORNOST ZA PROIZVOD – Reklamacije

Član 13.
Kupac može reklamirati proizvod ako proizvod nema karakteristike koje je pružalac usluge izričito obećao, ako su poslati pogrešni proizvodi ili u pogrešnoj količini, boji ili na drugi način odstupaju od narudžbine kupca.
Uz reklamaciju se sastavlja zapisnik. U zapisniku se upisuju primedbe kupca i zahtevano izborno pravo u vezi sa rešavanjem reklamacije. Kupac ima pravo na izbor da li će popraviti ili zameniti robu ili izvršiti povraćaj novca, a što se beleži u zapisniku. Zapisnik se sastavlja u dva primerka, a jedan primerak se šalje kupcu. Ukoliko popravka ili zamena robe nije moguća kupac ima pravo da zahteva odgovarajuće umanjenje cene ili raskid ugovora.
Naknadne reklamacije proizvoda obrađuju se kao izvođenje zahteva po osnovu garancije ili stvarnih grešaka, pa ih kupac šalje pružaocu usluge putem:

    • imejl adrese info@liveskolawp.rs,

    • pozivom na telefonski broj za korisnike

    • pismenom izjavom, poslatom poštom na adresu pružaoca usluge: Web Control.

DOSTAVA

Usluga koja se plati na sajtu biva dostupna onlajn odmah nakon evidencije uplate za preuzimanje. Kupcu se ni na koji način ne šalje proizvod u fizičkom obliku na kućnu adresu jer je proizvod digitalnog karaktera.

OTKAZIVANJE PRETPLATE

U slučaju da ste na našem sajtu kupili pretplatu i želite da je otkažete, to možete učiniti tako što ćete otići na stranicu Moj nalog, a zatim u sekciju pod nazivom Moje pretplate. U njoj ćete izabrati pretplatu koju želite da otkažete i kliknite na pogledaj. Nakon što uđete u pretplatu, potrebno je da klknete na dugme otkaži i time ćete otkazati pretplatu. 

ZAŠTITA POVERLJIVIH PODATAKA O TRANSAKCIJI

Član 14.
Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacije HolestPay sistem iz sigurnosno izolovanog frejma prenosi putem javne mreže upotrebom SSL protokola uz AES265 enkripciju i  razmene kriptografskih ključeva po Diffie–Hellman principu. HolestPay dalje prenosi podatke kartice do sitema banke u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije. Sigurnost podataka prilikom kupovine,  garantuje HOLEST E-COMMERCE D.O.O., procesor platnih kartica i Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja van ovog sajta. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni ovom sajtu, a svi kanali kroz koje se transmituju podaci ili eventualno čuva deo podataka kartice (ukoliko je reč o pretplati ) jesu PCI DSS sertifikovani .

Dozvola naplate kartice za trgovca i pretplate
Kupac može (npr.  ukoliko zna da će kupovati u budučnosti proizvode od Web Control) odabrati da za ovo prodajno mesto odobri kreiranje reference na token za naplatu (Card-On-File – COF). Ovo je preporučivo sa sigurnosnog aspekta jer se time izbegava transmisija podataka kartice kod budućih kupovina , a momenat transmisije je najkritičniji po pitanju sigurnosti. Tokom transmisije podataka kartice neželjeni dodaci za pretraživaće, maleware i virusi na vašem računaru ili uređaju mogu probati da dođu do istih.  Kada podaci stignu do sistema koji su PCI DSS sertifikovani njihova kompromitacija ili anonimna akcija nad istim postaju de-fakto nemogući.

Kupac mora imati korisnički nalog da bi kupovao na ovom prodajnom mestu.

Pri kupovini pretplate kreiranje reference na token  za naplatu je obavezno.

Kada korisnik kupuje pretplatu na ovom sajtu ili odabere da sačuva kartcu radi bržih budućih kupovina, HolestPay sistem pri prvobitno autorizovanom plaćanju izdaje prodajnom mestu referencu na token za naplatu preko koga sistem prodajnog mesta kasnije može vršiti naplatu kartice.

Web Control  se obavezuje da ća naplatu nad karicama raditi samo u skladu sa opsom i naznačenom cenom kupljenog proizvoda ili ugovora (ukoliko postoji).

Opcija da kupac uništi reference na tokene za naplatu i tokene je dosupna na sajtu za prijavljene korisnike. Kupac alternativno uvek može zatražiti uništenje reference na tokene za naplatu i tokena za naplatu kontaktiranjem naše podrške.

Ovo  prodajno mesto nipošto nema pristup podacima kartice u čitljivoj ili kriptovanoj formi. Prodajno mesto i kupac imaju pristup samo maskama broja kartice NNNN NN** **** NNNN  ili (za amex )NNNN NN** **** NNN  , a maskirani brojevi kartica ne smatraju rizičnim podatkom.  Referenca na token i token su nasumični podaci koji izričito nisu dobijeni transformaciom, isecanjem ili kripivanjem podataka kartice i niti jedan deo ili celi podaci kartice se ne mogu rekonstruisati transformaciom ili  dekripicijom istih.

Niti jedan od učesnika u transmisiji podataka (HolestPay,  Banca Intesa ad Beograd, procesor platnih kartica ) ne čuva i ne sme nikad čuvati servisni kod katice (3 broja sa zadnje strane kartice). Samo izdavalac platne kartice sme imati pritup ovom podaku pod posebnim uslovima (osim vlasnika kartice).

Zaštita privatnosti korisnika

U ime Web Control obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih
naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima i
podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim
običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući
mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške
kampanje. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima
kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni [ime prodajnog mesta] (i poslovni
partneri) odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.“

POMOĆ KORISNICIMA I POSTUPAK ZA PRITUŽBE

Član 15.
Za tehničku podršku, moguća pitanja, pritužbe ili predaju drugih zahteva možete nas kontaktirati putem:
imejl adrese info@liveskolawp.rs  (24 sata/7 dana),
Član 16.
Pružalac usluge ne priznaje ni jedan način vansudskog (alternativnog) rešavanja potrošačkih sporova kao nadležnog za rešavanje potrošačkog spora.

REŠAVANJE SPOROVA I MERODAVNO PRAVO

Član 17.
OPU su uređeni u skladu sa zakonima Republike Srbije bez obzira na odredbe o koliziji zakona.
Sve sporove, koji bi mogli nastali u vezi sa korišćenjem internet stranice ITC, odnosno OPU ili kupovine proizvoda putem ITC, ugovorne strane se obavezuju da mirno i putem pregovora rešavaju, uzajamnim dogovorom da bi se postiglo obostrano zadovoljavajuće rešenje. Ukoliko to nije moguće, ugovorne strane su saglasne da se spor reši pred stvarno i mesno nadležnim sudom u Beogradu uz primenu materijalnog prava Republike Srbije.

OSTALE ODREDBE

Član 18.
Predmetni OPU predstavljaju sporazum između Web Control-a i korisnika, u vezi sa korišćenjem internet stranice ITC, odnosno kupovine proizvoda preko ITC, te ih nije moguće menjati ili prilagođavati osim u pisanom obliku.
U slučaju da je bilo koja odredba OPU u celosti ili delimično neizvršiva ili nevažeća, smatraće se da ova odredba nije deo OPU, i neće uticati na pravnu valjanost i izvršivost drugih preostalih odredbi OPU. Neizvršiva, odnosno nevažeća odredba će se zameniti, ukoliko je to moguće, izvršivom i/ili važećom odredbom čija je sadržina najpribližnija sadržini neizvršive, odnosno nevažeće odredbe.
Korisnik ne sme preneti prava i obaveze iz ovih OPU na treća lica (uključujući prenos korisničkog računa) bez prethodne pismene saglasnosti Web Control-a.
OPU su objavljeni na https://www.liveskolawp.rs/ i važe od dana 01.09.2024. na dalje.